2019. december 31., kedd

ÖNÉRTÉKELŐ

Megnéztem az ERSTE Liga csapatok honlapját. Lehetőleg a hivatalos szájtokat. 
Itt a lista:


Ledöbbentem. Én a múltból itt maradt marha vagyok. Aktuális honlapot csinálni nem nagyon divat már. Maradjunk le néhány nappal, héttel, hónappal, évvel. A honlap legyen szép és korszerű. A forma „csodás”, de egy cseppet sem olvasóbarát. Kergesd el a reklámokat, keresgélj a korábbi hírek után, olvass idétlen színekkel írt cikkeket, non-informatív formázással.
Néhol tisztességes beszámolót olvashatunk, máshol csak berakják a videót. És ötlet, fantázia sehol sincs. Sehol sem nézhetők meg azonnal a gólok. A góllövők alig-alig vannak kiemelve. Nem nagyon követhetők sorrendben a csapat korábbi meccsei. És az sem, hogyan áll az Erste Liga, avagy a többiek mit játszottak. A Robik sem segítenek?

Tehát egy múltból itt maradt darab vagyok. Akit a csak a lelkesedés hajt. A közlésvágy, nem a csillogás. Az informatív megjelenés, nem a „korszerű” formátum. És az a hit, hogy fontos, amit csinálok.
Ez a gyerek, az Utehoki-lelátó ilyenre sikerült. Én ilyennek szeretem. Remélem, TI is! Ugye?

Boldog újévet kívánok!

Laszip Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése