2020. január 21., kedd

Heti műsor: január 20 - 27. - Kezdődik a középszakasz!


Az olvasók elnézését kérem a hosszabb szünetért. Én is készültem a középszakaszra, ami elsősorban abból állt, hogy kíbersegédemet, Robit (Both Róbert) betanítsam a középszakasz feladataira. Ez elég lassan megy, még mindig nem vagyok készen. Tehát nem ő a hibás, én vagyok lassú.

Ami fontos: szombaton találkozunk!

ERSTE Liga középszakasz:
2020. január 25. szombat, 18:30, Újpesti Jégcsarnok: UTE - Gyergyói Hoki Klub
2020. január 27. hétfő, 18:30, Székesfehérvár: Fehérvári Titánok - UTE

Szombaton számunkra is elkezdődik a jégkorong bajnokság középszakasza. Az Újpest az úgynevezett Alsóházban szerepel, ami első hallásra csúnyán hangzik, de akár jól is kijöhetünk belőle.
Az UTE a hatodik lett, tehát a Gyergyó előtt kettő pont előnnyel indul neki a csapat a második etapnak. És rögtön rangadóval kezdünk, a Gyegyót fogadjuk, nem tól jó mérleggel (4 meccs, 4 pont a 12-ből). És ez az, ami enyhe aggódást adhat: a gyengébb csapatokat többször lenéztük, így sikerült a hatodik hely. De ezt az edzők is látják, reméljük, hogy változtat a csapat, a gyengéket is le kell hajtani a pályáról!
Nézzünk előre: szombaton MINDENKI ÚJPESTRE!
Aztán hétfőn Fehérvár, ott leszünk. Győzzünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése